مع بعض أحلى

منتدى مع بعض أحلى و أكيد بيك أحلى


أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

انهيار الرابدشير(تعلم كيف تحمل+أقصى سرعة+استكمال التحميل+بدون انتظار+بدون برامج)

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

myth of undertaker

avatar
مدير عام
مدير عام
[size]السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


[/size][/size]يقول المثل الصينى الشهير (اذا اردت ان تطعمني فلا تعطني سمكه ولكن اعطني صناره)

وقلت فى العنوان (تعلم كيف تحمل) وليس (حمل من .....)

وانا ان شاء الله هعلمكم كيف يمكنك التحميل من rapidshare بدون أى قيود عليك

حيث أن البرامج التى تتعامل مع هذا الموقع ازداد عددها بشغل مبالغ فعلا .... و 99% منها غير سليم والباقى يكون شغال النهارده.... وبكرة يبقى ملوش لزمة

وحيث أننا بنعتمد اعتماد كبير جدا على البرامج دى (مثل The Grabber) فأنا قررت أعمل الموضوع ده علشان (نتعلم) سوا ........ مش نحط برامج وخلاص ونقول دى بتعمل كذا وكذا ولذلك قلت أيضا ( بدون برامج ) - فقط برنامج الداونلود العادى -

وأحب أنبه اخوانى كلهم .. ان موقع رابد شير ده مش سهل أبدا ... لأن أرباحه أصلا بالملايين ... فمش معقوله انه هيستخسر يدفع ولو جزء بسيط فى حمايته من برامج السرقة والهاكنج عليه
وأوعى أبدا تصدق ان ممكن حد يديك أكونت مدفوع مجانا علشان سواد عيونك

لألألألأ ..... احنا هنا ان شاء الله هنحاول نستنفذ أقصى قدر ممكن من الحرية التى يتيحها هذا الموقع للحصول فى النهايه على لنك للملف سريع جدا ... يقبل استكمال التحميل اذا انقطع ... وأهم حاجه - بدون انتظار ساعه بين كل ملفين -

وأحب أسألكم كام سؤال كده ( اختبار ذكاء)
- ليه كل ما تدخل على موقع رابد شير ببروكسى ... يكشفك ولا تستطيع تحميل الملف ؟؟؟
- مالذى تعرفه عن صورة الرمز التأكيدى عند تحميلك لملف من rapidshare ؟؟؟
- هل عند تحميلك للملف بتنقل الكود ثم تضغط Download ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- ليه برنامج زى (Grabber) كان ممكن تحط فيه بروكسى وتلاقى الملف نزل عادى بدون أى مشاكل ؟؟؟ ( هل لأن المصممين أجانب وفاهمين أحسن مننا )
- هل جربت Rapidleech من قبل ؟؟؟
- هل لسه عندك سيرفر شغال مجانا ؟؟؟
- هل بتقدر تحمل عليه أكثر من ملف من رابد شير متتاليين ؟؟؟
-
لو عرفت تجاوب على الاسئلة اللى فاتت دى وكلها كانت عاديه وبتعرف تتخطاها ... يبقى انت مش محتاج تكمل معانا
أما لو مش عارف منها حاجه ......... يبقى لازم تكمل والا هتخسر كتيييييييييييييير

أحب أقول انى قسمت الشرح قدر استطاعتى على المراحل الآتية





1- الطريقة العادية والمعروفة من قبل الجميع

2- طريقة كسر وقت انتظار ظهور كود التأكيد

3- طريقة ال Premium Link Generators

4- طريقة كسر حاجز الانتظار بين ملف وملف

5- طريقة التحميل بأقصى سرعة عندك + دعم استكمال التحميل

6- كيف توظف كل ماسبق فى التحميل من rapidshare (الخلاصة)


وطبعا انا اعتمدت على البروكسيات (بأنواعها المختلفة !!!!!!! - هل تعرف أنواعها ؟؟؟) بالأضافة الى Rapidleech اللى انتم أكيد عارفينه وكن كيف توفق بين الاثنين ؟؟؟
وكيف تحصل على سيرفر rapidleech دون ان تجد استضافة مجانية
وأهم حاجه شرحتها هى .... كيف تقوم بتخليق لنك مباشر على رابدشير بدون برامج !!!!!


كفاية كده عليكم وأترككم مع الدرس









[/center][/color]


_________________
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://together.crazy4us.com

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى